WINKELMANDJE 0 PRODUCTEN -

Momento

Home / FAQ

< Terug

Veelgestelde vragen [FAQ]

  • Kan ik als acceptant een cadeaukaart ook accepteren als deze niet fysiek ingeleverd wordt?

    Nee, dit is niet mogelijk. 

    Graag willen wij u erop wijzen dat u alleen fysieke cadeaukaarten dient te accepteren; en géén foto’s van cadeaukaarten, barcodes of kaarten alleen zichtbaar op een app (wallet) of een los kaartnummer. 

  • Kan ik mijn cadeaukaart ook verzilveren als ik deze niet fysiek bij mij heb?

    Onze acceptanten accepteren alleen fysieke passen, u kunt uw cadeaukaart dus niet via een kopie, of foto laten scannen.

  • Mijn Momento Giftbox is niet geactiveerd bij aankoop / heeft geen waarde?

    Met de kassabon van de aankoop van uw giftbox kunt u teruggaan naar de winkel, om de kaart alsnog te laten activeren.
  • Ik ben mijn Momento Giftbox of de cadeaukaart kwijtgeraakt, kan ik een nieuwe giftbox of cadeaukaart ontvangen?

    Helaas is het niet mogelijk een nieuwe Momento Giftbox of cadeaukaart te ontvangen. Momento Giftbox is niet persoonsgebonden en is daardoor te gebruiken door iedereen. Het is derhalve niet mogelijk om een nieuwe Momento Giftbox te ontvangen.
  • Hoe kan ik contact opnemen met het team van Momento Giftbox?

    U kunt contact opnemen met Momento Giftbox via het contactformulier op de contact pagina. Na ontvangst van uw bericht, zullen wij deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.
  • Moet ik Momento Giftbox in één keer besteden?

    De reguliere Momento Giftboxen staat niet voor een bepaalde bedrag of saldo, maar het staat voor een arrangement. De verkoopwaarde van de Momento Giftbox zal in één keer worden afgewaardeerd bij de locatie. De Momento Keuze Belevenis voor Jou heeft een saldo tussen €15 - €150, het saldo van deze giftbox kan in delen besteed worden.

  • Betaal ik ter plaatse nog extra kosten?

    Aan Momento Giftbox zijn geen extra kosten verbonden. Uw Momento Giftbox is geldig voor het vermelde arrangement. Indien het te betalen bedrag meer is dan het te besteden bedrag, dan is het mogelijk om dit ter plekke bij te betalen.
  • Kan ik mijn Momento Giftbox inwisselen voor geld of iets anders?

    Het is niet mogelijk uw Momento Giftbox in te wisselen voor geld of een ander arrangement. Na activatie vindt er geen restitutie plaats.

  • Mijn Momento Giftbox is verlopen, kan ik deze verlengen?

    Wij hanteren een coulanceregeling van 3 maanden na de dag dat uw giftbox is verlopen. Valt u binnen deze 3 maanden? Dan adviseren wij u om uw 19-cijferige kaartnummer naar ons te verzenden via klantenservice@momentogiftbox.nl o.v.v. coulanceregeling. U ontvangt dan, mits u binnen de gestelde termijn valt, een nieuwe giftbox die opnieuw 1 jaar geldig zal zijn. Momento Giftbox is genoodzaakt hiervoor administratiekosten in rekening te brengen.

  • Hoelang is mijn Momento Giftbox geldig?

    Momento Giftbox is, tenzij anders vermeld, 1 jaar geldig vanaf de dag van aankoop. Klik hier voor het controleren van uw geldigheid. Alleen een Momento Giftbox met een geldige en geactiveerde code is geldig. Na het verlopen van Momento Giftbox vindt er geen restitutie plaats.

  • Bij welke locaties kan ik mijn Momento Giftbox inleveren?

    Controleer hier uw Momento giftbox. Kies ‘Toon locaties’ om een keuze te maken uit de deelnemende locaties. U dient van te voren telefonisch te reserveren en hierbij kenbaar te maken dat u gebruik wenst te maken van uw Momento Giftbox.
  • Wat is het saldo op mijn Momento Giftbox?

    De reguliere Momento Giftbox staat niet voor een bepaalde bedrag of saldo, maar het staat voor een arrangement. De invulling van het arrangement staat bij de locatie aangegeven. De Momento Keuze Belevenis voor Jou heeft wel een saldo. U kunt het saldo controleren via het kopje 'geldigheid' in de header van onze website.

  • Waar kan ik een Momento Giftbox kopen?

    De Momento Giftbox wordt exclusief verkocht bij Blokker en Albert Heijn. 

NIEUW DESIGN

Momento Giftbox heeft een nieuw design! De Momento Giftbox heeft een make-over gehad en is daarbij is in een luxe jasje gestoken. Heeft u een Momento Giftbox met ons vorige design? Maakt u zich geen zorgen, uw kaart blijft besteedbaar bij meer dan 1000 locaties.

Naast het nieuwe design heeft Momento een bijzonder nieuw product: ‘Keuze Belevenis voor Jou’: Met de ‘Keuze Belevenis voor Jou’ kiest de ontvanger zelf een passende belevenis: Van sauna tot bioscoopbezoek en van borrel tot een overnachting.

Heeft u een Momento Giftbox gekregen? Voer hier uw kaartnummer in en bekijk de deelnemende locaties van uw eigen Momento Giftbox.

keuze_nieuw_rechts.png